Do reklamy se musí investovat takřka ihned, co se rozjede podnikání. Žádný podnikatel by neměl spoléhat na to, že ho lidé automaticky zaregistrují. Kdepak – lidé automaticky nezaregistrují novou firmu na trhu, jdou většinou do těch, které tak dobře znají. V případě, že nebudete investovat do reklamy, může se stát, že tržby budou stát dlouho za nic. Proto se nebojte a investujte, tato investice se vám vrátí zpět.
Do reklamy je možné investovat s jakkoli velkým rozpočtem. Existuje tolik druhů reklam, že si každý podnikatel přijde na své. Zatímco lidé s nižším firemním rozpočtem mohou investovat třeba do efektivní internetové reklamy nebo do reklamních předmětů, lídři firem s větším rozpočtem mohou investovat do krapet jiných reklam, jež budou však stejně efektivní, možná o něco efektivnější či návratnost investice bude trochu rychlejší.
Televizní reklamy nejsou nic levného, leč je to efektivní druh reklamy
Když jsou peníze na reklamu, proč neinvestovat do televizní reklamy, která je dnes tou nejefektivnější? Jelikož má televizi 99% domácností, dosah bude obrovský. Zmínit je třeba také rychlost sdělení, televizní reklama sdělí potencionálním klientům informace daleko rychleji než třeba tisk. A díky zapůsobení jak obrazem, tak zvukem se lidem lépe dostane do podvědomí a uchytí se tam.
Pokud hovoříme o televizní reklamě, hovoříme o reklamě uveřejňované prostřednictvím televize. Je většinou ve formě krátkých spotů, které propagují buď výrobek, nebo službu.
Oslnit s reklamami na billboardech taky něco stojí
Stejně nákladnou reklamou jsou také billboardy, které jsou opravdu nepřehlédnutelné. Jenže natisknout plakáty ve velikosti billboardu a potom si pronajmout nějaký billboard na frekventovaném místě, to není nic levného. Pokud však kapitál či rozpočet je dostatečný, proč konkrétně do této reklamy neinvestovat? I zde je pravděpodobnost rychlého vrácení investice.